Piggelin!

Var jag när jag vaknade idag, vaknade tom före väckarklockan, det händer inte ofta! Kanske är vårkänslor på gång även om det är -14 grader ute för tillfället, brrr.. Men solen skiner så det finns hopp om värme & en härlig solig dag iallafall :)

Ska bege mig ut med vovven i kylan, får se hur långt det blir idag, som ni vet så gillar inte Puma att vara ute när det är kallt!!

Efter det väntar en snabb frukost & sen iväg till skolan för att skriva prov igen, håll tummar & tassar!

Ha en härlig fredag!




Lena & Diva » 2010-03-05 | 10:18:08

Oj va fin blogg du fått!! inge fel på föregående såklart;-) Vi håller tummar o tassar :-d

Pia » 2010-03-05 | 11:07:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Skitsnyggt har det blivit här!



Men du snodde min tanke din bus.. Tänkte ändra min till svart med jue... Hmmm undra vad jag skall hitta på istället då.. Lr så tar jag svart ändå... Om de inte gör ngt för dig..?..



Lycka till på provet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback