Lördag!

Är på riktigt gott humör idag, dels efter en enkel & behaglig gårdag där allt bara flöt på helt underbart men även för att vi haft en skön start på dagen idag :)

Morgonprom 1 timme, lite lydnad på ridbanan än en gång, gick sen hem efter skoterspåret & Puma fick vara kopplad & skritta fram för att det skulle vara lite tyngre & bättre träning för henne, hem & sen frukost..

Nu blir det ett varmt bad för mig, känner mig lite lätt svettig efter en prom med alldeles för mycket kläder som vanligt, måste blir bättre på det, att klä mig rätt alltså, sällan jag fryser utan snarare håller på att falla ihop av värmeslag!

Ha en riktigt skön Lördag!!




Pia » 2010-03-06 | 14:52:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad jag glädjs för eran skull att ni får vara ute mer nu!

Hoppas vädret håller i sig nu!



Härligt med vårkänsla ute! :-d




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback