Ja se det snöar..

Ja se det snöar, det var ju roligt hurra..

Eller inte? Vårkänslorna försvann när jag tittade ut genom fönstret :( Fy vad trist med ännu mer snö!!

Förkylningen håller mina luftvägar i ett fast grepp, vaknade i morse & var precis lika hes om inte ännu mer hes än när jag somnade igår, alltså ännu en dag med tystnad :( Tråååkigt!!

Puma har återvänt till att jobba med sitt ben, denna sort måste jag köpa fler gånger, hon tuggade i säkert mer än en timme igår & det syns knappt på benet :) Sen verkar magen tycka om det oxå :)

Planen för dagen är att kämpa på med min inlämning som borde ha varit inne för lääänge sen, fy skäms på mig! Men nu ska det fan göras, är less!

Ha nu en riktigt bra dag & kom ihåg att lämna en liten kommentar till oss :)





Pia » 2010-03-11 | 11:19:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja plugga nu det sista så att du blir färdig med hela kursen! Annars morrar jag på dig med råge.. :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback