Idag känns det enkelt..

Tänk om varje dag kunde vara så..

Har lyckats med 2 bra saker :) Tänker inte berätta mer än så, men det är inget som är egentligen intressant men det är saker gör mitt liv enklare iaf :) Sånt är aldrig fel.

Ska iväg med brorsan en sväng nu på en liten stund, hälsa på mormor på sjukhuset, inte världens trevligaste bilåkar väder men förhoppningsvis blir hon glad av att se oss, synd bara att Puma inte är välkommen, hon brukar bli gladare av att se Puma än mig ;) Hon vill gärna mata henne med diverse saker eller bara klappa på henne :)

Måste bli en ändring på detta väder nu, känns som att jag ska blåsa bort varenda gång jag sticker ut näsan utanför huset, inget skönt alls, sen blir Puma rätt stirrig oxå av blåsten & svamlar på en del..

Men, nu är det prom, dusch & sen iväg en sväng..

Tjingeling!!







Pia » 2010-03-03 | 17:13:44
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas ni får det så trevligt ni kan hos mormor..

Jag trodde du skulle på det du sa igår till mig...

Pia » 2010-03-04 | 08:41:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

SV: Nopes ingen pik mot sig gumman, läste om socker och de gjort en undersökning att de som äter socker till frukost äter mer under dagen samt att det är bevisat att socker ökar aptiten. Du vet jag är gör mätt men en godis påse slank ändå ner..

Du om ngn borde verkligen gå upp, men inte lätt om inte kroppen vill...



Hoppas du får en bra torsdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback