Host & harkel..

Är det i halsen, kroppen mår sådär, tror att febern är på gång igen :(

Morgonprommen var en svettig historia trots lagomt med kläder, så jag kan meddela att jag inte mår nåt vidare idag.

Planen för dagen är att försöka vara tyst så mycket det bara går, är hes från gårdagen & det kommer ju inte att bli bättre om jag surrar en massa, dock ska jag ändå åka på möte med jobbcoachen, men hon får snacka & jag lyssnar, det brukar gå bra ;) Hihi..


Idag är det en speciell dag, idag är Pumas födelsedag, hipp hipp hurra för Puma som fyller 5 år :)





Rex » 2010-03-10 | 11:31:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GIRLFRIEND!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback