Fortfarande vitt..

Ute, känns som att det snöat flera dagar nu?

Stackars husägare som inte gör annat än att skotta sina gårdar nu, vissa har varit ute varenda gång jag & Puma passerat idag, jobbigt!! Men hellre snö än slask, det kommer vi få nog av sen iaf!

Middag & kvällsprom avklarad, Puma har fått stekt fläskfile idag, gissa om maten var slut snabbt ;) Nu äter hon med god aptit både morgon & kväll så matte slipper fundera & det är skönt!!

Om 9 dagar så fyller Puma 5 år, då förväntar hon sig minst ett paket av familjen ;) Det hon helst av allt vill ha är en vindoverall för att slippa frysa, men presentkort går oxå bra ;)

Fick betyg på provet jag gjorde i fredags, 2 poäng från G, men slutbetyg på kursen blev ändå G, wieee så skönt!!

Nu är det bara 2 prov kvar innan jag är helt klar med skola, känns skönt men ändå lite tråkigt, har lärt mig massor under den här tiden, nu hoppas jag bara på att få nytta av alla nya kunskaper på något sätt? Bästa sättet är väl att tro på sig själv, måste skärpa mig där & verkligen göra det oxå!!

Men men, nu blir det ett bad för mig, proppmätt i magen & då finns det inget skönare än att luta sig tillbaka i värmen & njuta!!

Ha en skön kväll!!







Lena & diva » 2010-03-01 | 19:36:48

Bra jobbat med skolan

Pia » 2010-03-01 | 20:08:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nice att du fick ett G! Bra!



Jag tror inte Puma vill ha en vindoverall om hon själv får bestämma, hon tar nog hellre ett pkt köttbullar.. ;)



Ja husägare har en del att göra när det snöar...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback