Dagens ros..

Till den herre som plogar våran gård.. Var precis på väg in på gården efter morgon prommen & ser att traktorn är kvar, hinner haffa den för att få min parkering plogad & ska flytta bilen, inser rätt snabbt att det inte går såå bra, den satt fast kan man säga :/ Fick iaf hjälp av denna vänliga själv som hjälper mig att få lös bilen & sen plogar parkeringen :) Är lite enklare att ta sig in nu när en hel del av plogkarmen till höger är borta oxå :) Me like!!

Är riktigt busväder ute idag, -5 grader & tokblåser samtidigt som det snöar isbitar, små äckliga saker som sticker i ansiktet, inte skönt att vara ute kan jag lova, Puma är inte heller så pigg på att vara ute i detta!

Plugg som fasen nu, ska skriva prov på Fredag igen, läxförhör i kväll, måste ha lite koll!!

Dags att sätta fart!!

Ha en härlig Tisdag!!




Pia » 2010-03-02 | 12:18:06
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vilken fin männsika det där som hjälper en kvinna i nöden! =)

Sånt gillar vi!



Plugga i massor nu, jag skall ej störa! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback