Usch..

Nu börjar prov nerverna ge sig till känna.. Har iaf bestämt mig för att ta det lugnt & stilla & försöka komma på så mycket jag kan till varje prov!! Håll tummar & tassar för att det går vägen nu, har ju 3 prov till som ska skrivas inom en snar framtid & det skulle inte vara kul att dessutom få göra om 2 prov för att jag inte har hjärnan med mig idag!

Som väntat så blev det inte mycket sömn inatt,sällan det blir det när jag inte är van att kliva upp tidigt sen pluggade jag till 01,30 ungefär. Klockan ringde sen 7, ojoj vad trött jag kommer att vara senare, men jag har en sovstund inplanerad senare med min lilla kelgris så jag ska nog överleva ändå..

Om vädret & temperaturen håller i sig så blir det prom senare med vanliga sällskapet =) Puma gillar verkligen Lena & Diva, när hon ser bilen så viftar hon på svansen & blir skit glad!

Ha en skön Fredag!!




Pia » 2010-01-15 | 08:32:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Håller tummarna för dig!



Gnugga geni knölarna nu riktigt ordentligt!

Och ge allt på provet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback