Söndag!

Har massor med saker som skulle behöva göras..

Skulle behöva besöka tvättstugan ett antal gånger med min stooora tvätthög, skulle behöva dammsuga & skura, tvätta mattor osv.. Men INTE idag, idag är det söndag=vilodag :)

Ska iväg på möte senare, få lämna bort en massa kläder oxå som jag inte äger men tar plats i mitt hem, skönt att få mer plats i garderober :)

Men nu är det soffan en stund & klura på livet..

Ha en härlig Söndag!!




Pia » 2010-01-24 | 15:43:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag önskar jag kunde tänka som dig!

Skita i all städning och bara dra men tyvär... Alla är vi ju olika! ;)



pst, jag kommer åka iväg nu i vart fall! =)

Ska bli så kul och stress faktorn och frustrationen är bortblåst imed jag hunnit med allt idag och M lovade att inte stöka till det igen när jag är borta nu i eftermiddag/kvällen! )D

Lena & Diva » 2010-01-24 | 16:39:50

Mer plats för nya kläder,haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback