Skit, skit, skit!

Är det just nu, mår illa, hungrig, stressad över pluggandet osv.. Är så jäkla less nu så hälften vore nog!

Har iaf fått 2 sköna prommar i dagsljus idag, det får inte alla göra :) Håller på att höra Lasange & ska strax äta, magen kurrar!

Ska ta en skön prom med Lena, Diva & Ville snart oxå, skönt att få göra nåt annat en stund :)

Sen efter det är det kvällens höjdpunkt, Mannen som talar med hundar, min enda livlina för att överleva denna dag! Förhoppningvis är det ett riktigt bra avsnitt oxå?

Nu ska jag kolla till min mat.. Tjingeling!





Pia » 2010-01-11 | 22:13:20
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Lugna ner dig nu käre vän! Tror din mage coolar ner sig med om du stressar av lite. Andas in, andas ut, du kommer klara detta toppen galant är jag säker på!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback