Onsdag!

Har hunnit bli lagomt irriterad av olika anledningar som har med respekt att göra, mer är så tänker jag inte berätta här!

Ska strax sätta igång med pluggandet, har bara en liten sak som ska fixas först!

Humöret går upp & ner idag, har mensvärk som satan oxå, tur att jag har en hel del Pronaxen hemma som jag kan knapra i mig..

Planen för dagen är att hinna med att läsa en hel del, ca 160 sidor samt göra klart uppgiften som ska lämnas in på Fredag, ska även försöka plugga en annan kurs då jag ska skriva 2 prov på Fredag är planen, kommer alltså att vara himla dålig på att läsa andra bloggar samt prata i telefon närmsta dagarna så ni vet det!

Bäst att sätta fart nu!! Tjingeling!




Pia » 2010-01-13 | 13:53:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja då lär du ha fullt upp!



Men gumman, ödsla ingen energi tilla tt vara förbannad försök att lägga ner det på pluggandet.. Jag vet att det är säkerligen ap jobbigt men det blir så mkt roligare att plugga om du drar lite på smilbanden.



Nu tänker jag ringa dig en snabbis i vart fall.. ;)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback