Ojoj...

Nu börjar hjärnan ge upp för idag, har än så länge läst 110 sidor affärsjuridik där en del av sidorna består av olika problem samt fall som man ska ta ställning till, ojojoj.. Men intressant är det iaf =)

Ska bita ihop & läsa det sista av det som ska vara läst denna vecka så att jag kan fokusera på uppgiften samt plugga inför 2 prov på Fredag sen under mogondagen!

Har retats lite med Puma, hon tiggde vid bordet & ville smaka av min lasange som jag precis fått i mig, bättre sent än aldrig ;) Har faktiskt ätit hela 4 gånger idag :)



Men om jag tittar bort kanske jag får smaka?




Snälla matte, fååår jag nu då??

Kan lova att tallriken var tom, inte en endaste smula kvar, hon tom knuffade runt den i köket för att kunna få den helt ren..

Skojade med Grannens son när dom var här i helgen, satt & fikade i soffan, Puma fick smaka sockerkaka på en tallrik som var helt tom när hon var klar, sa till lillgrabben på 4 år att nu behöver jag inte diska när Puma gjort det åt mig & att hon skulle få slicka av alla tallrikar när dom gått så skulle jag ställa in dom i skåpet igen, jisses vad han funderade på detta & sen började vi vuxna skratta så han fattade ju att vi skojade med honom..

Nu är det soffan & läsa lite till som gäller!

Tjingeling..





Lena & Diva » 2010-01-13 | 21:32:23

Duktiga Puma o Ella =)

Pia » 2010-01-13 | 23:08:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Om du vill så kan du få låna min M han diskar så bra han med, höll på att skämmas ihjäl i söndags när han började slicka rent tallriken när vi åt på Romas..



Duktigt av dig att läsa så mkt! Jag hade fått korvstoppning för länge sedan..

Sofia & Hiro » 2010-01-13 | 23:14:01
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Hehe, retas du med lillgumman? Hiro tycker sånt är taskigt. Jag brukar retas med honom också.



Nu lär vi inte ses så ofta då Olga sagt ifrån sig socialträningarna och det numera bara är medlemmar i wp klubben som får vara med på de promenaderna som wp gänget har. Det hade varit bra socialträning för Hiro, men jag tycker 300 kr är väl saftigt med tanke på att jag inte kör wp utan bara är med och promenerar en gång i veckan. Antar att det blir samma för Lena då hon väl inte heller är med i wp klubben...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback