Nyser & snorar..

Hoppas att det hänger ihop med att jag var i stallet tidigare & att jag & Puma luktar lite häst, min söta tjej ägnade en lååång stund åt att rulla sig på stallgången, oj så lycklig hon var, nu luktar hon lite häst.. Typiskt när jag bytte sängkläder igår, tror det blir en snabb dusch för fröken innan sängen!!

Tyvärr var ingen av pållarna inne så att jag fick snosa på nån av dom men trevliga människor fick jag surra med & det är inte så dumt!

Ska kolla vidare nu på Kalenderflickorna, sen en snabb dusch & sängen, är tröööött!!

Sov gott!




Pia » 2010-01-25 | 09:03:51
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahaa, inte duschade jag Rex 3ggr i veckan när han följde med till stallet förr.. Det luktar ju bara häst inte är de smutsiga, smutsen kan man borsta av. Tok maniska Ella som måste duscha Puma så fort hon blir ytte pytte smutsig! ;)



Kalenderflickorna är en riktigt mysig film!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback