Less, så less...

Är jag på att sitta vid datorn utan att få göra nånting annat än att plugga =( Ögonen går i kors nu..

Är iaf klar med 3/6 månader nu, fått göra om en massa för att jag slarvar =( Har mailat min lärare & frågat om jag kan få nån extra dag på mig att göra klart uppgiften? Hoppas hon är super duper snäll så att jag får på mig till typ Fredag.. Ska iaf köra på en stund till, nackdelen är att jag börjar bli trött som fan & det är då problemen börjar.. Men jag får som alltid skylla mig själv!

Puma ligger i soffan & suckar, lilla Puma, hon vill ju umgås med sin matte stackarn..

Kan glatt meddela att overallen funkade, först ville hon inte gå nånstans men då kom en annan hund+ägare som hon gillar så helt plötsligt kunde hon gå igen, hon kunde göra både 1 & 2 utan problem i den oxå =) Förhoppningvis fattar hon att den värmer, tror att det är bra för hennes frusna tassar oxå!

Men men, dags att sätta igång igen =(

Hoppas du haft en bra dag??




Pia » 2010-01-04 | 00:01:39
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det är bara till att plugga lilla Ella! Sov nu ordentligt och plugga mer imorgon, det blir tufft på slutet imed det blir svårare samt tänk på att du vilade under julen från plugg så nu får du ta igen det lite tyvär..

Men tänk framåt när kursen är avslutad så kan du pusta ut ordentligt!



Kom igen nu, ta slutspurten med! PLUDDA, PLUGGA! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback