Kvällsmyser & pluggar..

Har haft Puma liggandes på min arm i närmare 2 timmar nu, har inte haft så mycket annat att välja på mer än att läsa ;) Ovanligt att hon ligger så länge men jag bäddade inte ner henne under filten så hon blev nog inte varm lika snabbt.. Mys har vi fått båda 2 :)

 

Hon har drömt en del när hon legat & myst, en stund så viftade hon på svansen som fasen, kunde inte låta bli att ligga & fnittra åt henne, hon lät så lycklig när svansen rörde sig i soffan :)

Ska ta ut henne en sväng, baka Scones, en kopp te & fortsätta plugga, kan inte bli så mycket bättre :)

Hoppas du haft en bra dag??

 

 





Anonym » 2010-01-21 | 22:00:06

Jag beundrar dig som orkar läsa i nuffre böcker i två timmar liggandes utan att somna!



Mys pys ni har det! 2 timmar Rex på min arm så hade den varit bort domnad! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback