I En Annan Del Av Köping..

Är det i kväll på tv4 kl 20,30, ska bli skoj att få se dom igen. Tycker det är en super charmig serie!!

Jobbar på med pluggandet för fullt, försöker få nån jäkla ordning på alla siffror men jag känner mig riktigt korkad stundtals, vad fasen har jag gett mig in på??

Mår fortfarande sådär, blev en barn portion med pasta & okryddad köttfärssås till middag, Puma satt & dreglade vid fötterna & ville smaka, vissa saker är hon barnsligt förtjust i men för det mesta får jag äta ifred! Försöker få i mig massor med vatten oxå,kommer att sluta med att det blir massor med toa besök inatt & dålig sömn!

Ska återgå till siffrorna igen nu! Tjingeling..





Pia » 2010-01-10 | 20:22:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det programmet har jag inte direkt sett på tidigare men kanske borde börja göra det nu.. =)

Lena & Diva » 2010-01-10 | 20:31:00

hoppas du snart mår bättre,Wille o Diva ligger utslagna nu,fan vore väl annars.. har varit ute ca 3.5 timma med dem idag,vår prom inräknad,stolt över mig själv,få se vad kroppen säger imorgon ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback