Funderar..

På en sak, har fått erbjudande om att åka till Stockholm kostnadsfritt nästa helg, det enda jag behöver göra är att delta på ett möte ett par timmar på lördag, men hur ska jag göra med Puma?? Klarar jag av att lämna bort henne hela lördag, över natten & ett par timmar på söndag? Vet att jag är skit töntig men hon har lätt för att bli stressad & konstig, är orolig för att allt jobb jag lagt ner ska försvinna under tiden jag är borta.. Personen som är tillfrågad som hundvakt är en person som känner Puma så det blir iaf bra.. Måste nog sova på saken innan jag bestämmer mig! Hur tycker du att jag ska göra??


Vågar nog knappt berätta vad jag gjort idag ;) Större dagen har huvudvärken stört mig vilket innebär att det blivit desto mindre läsande, har inte orkat, sen hjälper ju blåsten ute till att förvärra huvudvärken oxå, har alltså bara funnits till idag!

Ska försöka öppna boken en stund nu iaf & försöka läsa nån sida..

Hoppas din dag varit bra?




Pia » 2010-01-18 | 22:11:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja TÖNT Ella!!!! ;)

Åk till Stockholm, du kommer väl lämna Puma i goda händer? Kan inte tänka mig ngt annat eller hur. Och fast du hade lämnat bort henne till en gök så hade inte ditt arbete med henne vart som bortblåst när du kommer hem. Tänk nu, min mamma mesen själv har passat Rex och inte har han blivit knäpp av det.

Så länge du vet att hon kommer ha det bra när du är borta så för sjuttan ÅK det är skönt att komma bort lite med och tro det lr ej men hundar brukar tycka det är kul att vara ngn annanstans med, de blir trötta på mattarna och hussarna med och vill ha egen tid de med. Så både du och Puma får ett äventyr under en hel dag! Så så iväg till Stockholm med dig!

Inget annat svar du hade väntat dig av mig heller va??? ;) Kram

Camilla Lund » 2010-01-18 | 23:38:00
URL: http://kennelthunderroad.com

klart du ska åka! det kommer gå skitbra!

Carina » 2010-01-19 | 01:25:08
URL: http://elladora.blogg.se/

Nyttigt för lilla Puma att umgås med någon annan än bara matte, så en tripp till Stockholm blir nog glimrande :)

Silje » 2010-01-19 | 08:24:17
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Haha, vad roligt att du tänker lite som jag (med att allt arbetet du har lagt ner skall förstöras). Men jag håller med de andra, ÅK TILL STOCKHOLM :D Det kommer att gå bra. Är lite över en dag, Puma kommer inte glömma bort sig och det kommer bli jätte fint och gå jätte bra :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback