Fredagsmys!

Blev jag & Puma inbjudna till hos grannen :) Taco middag för oss alla, vuxna fick ett glas vin, lite tv spelande, lite kollande på barnens rum & deras nya leksaker, Puma har fått köra korvsök oxå i 2 olika rum, barnen tyckte det var sååå kul att få gömma korv & sen se när Puma fick leta rätt på den :)

Ute är det -24 nu, blir bättre & bättre, ser fram emot morgondagen då det förhoppningsvis är ännu varmare :) Då blir det långprom igen för oss, längtar sååå, är så trött av att bara vara inne nu, hjärnan är inte alls med på det som ska göras.. Ska bli skönt att kunna släppa bokföringen snart, ska bara sätta 3 slutprov oxå så kan jag strunta i det sen!

Puma ligger nu utslagen på golvet av allt stojande & lekande med 2 barn, skönt att veta att hon iaf är trött i huvudet, tidigare när vi varit ute en kortis så sprang hon rally inne, inte ofta det händer, runt runt i min "stora" hall, sen soffan i full fart, tillbaka till hallen & så höll hon på en stund medans jag skrattade åt henne, inte lätt när man har massor med energi att göra av med men inte vill vara ute då det är alldeles för kallt så att man måste hoppa på 3 ben.. Har faktiskt minskat ner på maten oxå för att hon inte ska bli alldeles knäpp, är ju trots allt ett högenergi foder hon äter & energin måste ju koma ut nånstans, ska bli skönt att kunna släppa henne igen i morgon så hon får springa av sig!!

Nu är det plugg!





Pia » 2010-01-08 | 22:26:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vilken trevlig fredag kväll du verkar ha haft men jag undrar då det hur går det att plugga efter ett glas vin? Det hade ej jag kirrat! ;)

Pia » 2010-01-08 | 22:29:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Medans du kikade i min blogg så kikade jag i din, är inte det sjukt??? =/ Telepati... ;)



Jo både Agneta och Claudia var bra och sen fanns det ngr till men jag fick ingen direkt favvo som det var med Bagge och Morgan.. =P



Kul med ett Puma race i lägenheten med!!! Go Puma så matte kan skratta mer åt dig! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback