Fredag!

Inlämningen är färdig & inskickad, förhoppningvis med ett hyfsat betyg oxå :)

Planen för dagen är att fortsätta plugga, ska krypa ner i ett bad först & tina upp min frusna kropp lite först, sen koka en kopp te & äta något, sen är det kissprom med Puma som fortfarande fryser, verkar som att det är på väg att bli varmare, termometern visar -28,8 grader så det blir inte kallare iaf! Sen efter det så blir det plugg,plugg,plugg, nu ska fanskapet bli färdigt nån jäkla gång, är så less på att ha denna uppgift hängande över mig, den stör mig dygnet runt just nu!

Vad hittar du på idag då?




Lena & Diva » 2010-01-08 | 14:00:07

Bra jobbat,du e duktig.Just vaknat från soffan,tittar på mina vargar som sover sött.ska strax gå ut i varmvädret, är ju bara -25.6 nu ;-)

Pia » 2010-01-08 | 15:35:07
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Bra där! Plugga nu i massor.. Heja, heja!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback