En arg Ella..

Har visat sig idag, har haft problem med min kära bil.. Locket som ska sitta över hålet där man stoppar i sladd till kupevärmaren har lossnat, sen när det snöat massor så har det ju självklart blivit en massa is där så sladden inte gått att stoppa in *morr* Kan lova att jag har varit riktigt irriterad större delen av dagen idag på mitt lilla problem.. Men nu efter lite arbetande med hjälp av ett hårspänne så är problemet löst, iaf när jag lämnade bilen..

Passade på att åka ut & köpa lite snask när jag ändå körde, så nu är det godis & plugg som gäller för mig resten av kvällen!!

Ha en härlig kväll :)




Lena & Diva » 2010-01-29 | 07:27:14

håller tummar o tassar för dig idag

Pia » 2010-01-29 | 08:43:18
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahaha ja hårspännen går att ha till mkt! =)

Bra att det löste sig!



Håller tummarna för provet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback