Dagens shopping!

Blev ett litet äventyr med Puma & Lena i bilen, åkte till Storheden för inköp av skrivare, gick sådär till en början
=( Först hittade jag en på ONOFF, självklart var den slut, sen hittade jag en på Expert & den var oxå slut =(

Svängde in på Djurmagzinet där emellan & fyndade! Hittade en Hurrtta fleeceoverall till Puma, hade kostat 279 kr & jag betalade 70 kr =)





Tycker inte hon ser alltför missnöjd ut, passformen var riktigt bra oxå =) När jag tagit av henne den så la hon sig ner ovanpå den & sussade =)

Hittade till slut en skrivare oxå, på Elgiganten, tack Lena för att du hjälpte mig! =)

En trevlig dag blev det, plockade upp Diva på vägen & åkte hem till mig, tanken var att vi skulle följa Lena & Diva en bit på vägen men Puma vägrade gå, haha, skönt att nån annan får se hennes tjuriga sida oxå ;)

Nu är det kissprom med Puma, ge henne mat, städa trappen & sen tooook plugga ett par timmar!!

Tjingeling..




Pia » 2010-01-03 | 19:46:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad bra att du hittade din skrivare till slut! =)



Jag tycker det ser ut som hon lider rätt bra på korten och jag lider med henne.. Det där såg inte kul att ha på sig om man heter hund.. Hahahaha, sorrie.. Och sen, vad tyckte hon om täcken och så köper du ett till... Ella.... Hoppas hon går nu när hon har detta på sig.. Finns det kiss och bajs hål i den, lr hur funkar det?



Hoppas du fått pluggat nu ikväll!

Lena & Diva » 2010-01-03 | 21:33:48

Var en ny sida av Puma,hihi,hon ville verkligen inte.

Fick oxså en tjurig hund,Diva ville upp på skoterspåret efter tunneln och rejsa,men det ville inte matte,fick mig en rejäl "vurrning" av henne ;-)Frolic är mattes bästa vän




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback