Suck..

Äntligen fått det efterlängtade betyget, blev ett G.. Måste erkänna att jag är lite besviken, har ju trots allt gjort 2 inlämningar i denna kurs med betyg VG, men å andra sidan får jag väl vara nöjd med att bli godkänd iaf :) Har iaf skickat en mail & frågat läraren om betyget, hur mycket som avgörs av prov respektive inlämningar.. Spännande att se vad jag får för svar??

Dagen har ägnats åt prommande, plugg, Puma. Som vanligt kan man väl säga..

Håller på med matlagning nu, Korvstroganoff & Ris, måste få nåt i magen innan träningen med dom små, ska bli skoj då jag inte var där förra veckan..

Ha en trevlig kväll på er!!





Pia » 2010-02-16 | 17:47:05
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ella ett G är bra! Det betyder att du är godkänd och mktbättre on ig, tänk på det.

Du är duktig som orkar kämpa med detta pluggeri, jag hade gett upp för länge sedan...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback