Suck..

Jobbigt nu, räkningar som ska betalas, konto tomt, väntar på pengar som inte kommer verkar det som, inte så stor summa men ändå :(

Nån som känner för att lämna ett bidrag till bättre behövande?

Help!




Pia » 2010-02-25 | 05:36:04
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du vet att jag hade hjälpt dig mer än gärna om jag hade haft slantar över!



Hoppas du får dina pengar i tid!

Paula » 2010-02-25 | 08:58:06

Blir det nåt över på det bidraget så skicka dom till mig ;)

Jag kommer nog köra DW/WP med henne, ska komma igång med lite enklare träning till våren, lätta kedjor och vänja vid selen. Andra planer är ju utställning.. men mest av allt tränar vi klicker, det är så j*vla rolig :D :D

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback