Skithumör!

Är dagens konstaterande, alltså jag är på skithumör..

Till största delen beror det på alldeles för lite sömn, dels på grund av mig själv & alla jobbiga tankar som far runt i huvudet men sen väckte underbaraste Puma sin matte kl 6 för att få gå ut i -27 graders kyla, i vanlig ordning så var sömnen inte nåt vidare efter det.. Med andra ord är jag helt slut redan fast kl inte ens är 13 på dagen, undrar hur denna dag ska sluta?? Har iaf fått 4 timmars sömn som var ok, bättre än ingenting antar jag, det finns alltid dom som har det värre!

Ska äta en macka, en kopp te & sen njuta av den underbara Kinderchokladen som jag fått för att jag är jag :) Har ca 25 Kinder sticks med choklad att njuta av ett tag framöver, tack för det, det värmde verkligen!!

Nä slutsvamlat från mig, pluggdags!







Pia » 2010-02-17 | 13:40:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ojojoj då skall man backa undan när fröken Ella är på det humöret.. ;)



Ta det piano idag och hoppas på bättre sömn nästa natt. Och grubbla inte för mkt, ta det som det kommer..



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback