Sådär..

Då har jag skrivit ännu ett prov, denna gång var inte hjärnan med men förhoppningsvis räcker det till ett G iaf? Håller tummar & tassar för det!

Morgonprommen gick utan protester :) Hon var vääldigt glad & trevligt trots att det var lite tidigar än vad vi brukar gå men inte mig emot :) I vanlig ordning så rullade hon, denna gång hann jag få en bild på det oxå :)

 

Hon verkar tycka det är så skönt att rulla även om det ibland kan vara svårt att ta sig upp igen ;) Men inte så konstigt med både overall & täcke på..

Nu är det pluggdags för mig igen, ingen rast, ingen ro..

 

Ha en härlig fredag!!





Pia » 2010-02-26 | 13:40:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Lilla söta Puma då!!!!! =)



Vi håller allt för att du ska få minst ett G!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback