Namnsdagpresent & massor av bilder..

Deta fick jag av 2 av mina tjejer i laget, dom bor dessutom granne med mig & gillar Puma :)



Ella!



Ella & Puma. Tjejerna har fångat Pumas vanligaste uttryck klockrent, huvudet på sned med stora snälla ögon :)



Puma Meets Puma :) Och ja, den är hel ännu!!



Ett bra sätt att roa Puma på nu när det är kallt är att gömma saker i Rex gamla boll, Pia den är fortfarande hel, fattar inte hur hon får ut sakerna ;)


Här får hon ut pipisen på nåt konstig sätt genom ett litet hål i bollen..


Stoppar in nosen ordentligt & undersöker..


Nu tar jag bollen!!!


Ett annat bra sätt är att använda pettisen & fylla den med nåt hon gillar, då har hon nåt att göra en stund!!




Avslutningsvis, en massa Puma :)




Myyys



Ha en riktigt härlig Fredag kväll på er!!




Lena & Diva » 2010-02-19 | 20:32:25

Va gulliga tjejer,grattis förresten

Lenita » 2010-02-19 | 21:32:57
URL: http://metrobloggen.se/prinsessanbananhammock

Hej! jag har tre "pitbulls", tiken är rottis/pitbull, de andra två påstås vara pitbull endast.. haha troligt lixom :P men om du behöver ha upp henne i vikt gör maten GOD, ägggula, matolja,rivna morötter,ister,blanda med burkmat,färskfoder? Olika oljor är bra för olika saker. Smulan, hon som är 7har varit lite krånglig med maten, hon var väldigt smal väldigt länge, idagär hon nästan tjock :P nu är det vinter, så nu är det bra hon har lite hull, frysloppan :P

trevlig helg =)

Pia » 2010-02-19 | 22:17:39
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vilka gulliga tjejer.



Den outfiten lill Ella har vill jag se på stor Ella... =P



Goa bilder på Puma!

Kul att hon gilar att leta grejer i bollen! =)

Pia » 2010-02-19 | 22:28:50
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahhahaaa, skall genast gå och rota bland julsakerna och hoppas på att jag hittar ett glittersnöre som jag kan vira runt mig.. Hahaha Pia ala kassler med lite bling på blir det då.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback