Måndag!

Ännu en gång, veckorna springer iväg.. Är nu inne på studievecka 2/4 vilket innebär att jag snart är klar med skolan, inget jobb i sikte heller, hur ska detta gå??

Men jag är stolt över att ha genomfört nästan ett års studier, det är inte många i min ålder som vågar, så det så ;)

Morgonprom avklarad, tvätten är i full gång, har precis hängt upp första omgången & kastat in omgång nr 2 på tvätt, skönt att ha gott om tid, har gjort en fuling & bokat så att jag har tvätt tid till kl 17 :) Med lite hjälp av grannen så löser sig det mesta ;) Passar på att tvätta sånt som jag inte brukar tvätta varje gång, mattor, filtar osv, skönt att få göra bort det, har ju en vovve som älskar mattor & dom blir snabbt grisiga då hon tuggar ben där, rullar, sover, osv..

Kommer att ha ett rent & väldoftande hem när jag är klar senare :) Så trevligt så!

Nu ska jag kasta mig in i ekonomins värld igen, som vanligt massor att göra!


Bilder från gårdagen..



Vilken fokus ;) Men vad gör man inte för en godis..



Puma har spanat in en av sina hundkompisar..



Ju närmare han kom desto mer kröp hon ihop tills dess att hon låg ner, sen studsar hon upp & är såå glad :)



Kvällsmyyyyys med Matte :) Man kan nästan se Pumas glugg oxå där framtanden är borta ;)






Pia » 2010-02-15 | 11:11:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja du är duktig Ella som orkat plugga i ett år och dessutom hemma! Hade aldrig pallat och dessutom siffror.. Skitbra gjort av dig!



Vad mysigt ni har det i soffan!



Och lite stygg får man allt vara och boka upp flera tvättider ibland.. Fina flickor komer till himlen men Ella hon kommer hur långt som helst! =)



Ha en kalas måndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback