Lördag!

Blev brutalt väckt på morgonen av Puma, känner nånting som klöser på mig & vaknar med ett ryck, Puma ligger & sträcker på sig vilket tyvärr resulterade i att klorna lämnade avtryck på mig, kul sätt att vakna på :/

Har sovit sådär inatt, konstiga drömmar, var trött, eller över trött igår så jag hade svårt att somna, låg & funderade på livet i största allmänhet osv..

Skönt att få ligga kvar idag iaf & slippa stressa iväg till nånting..

Planer för dagen är plugg, måste få lite gjort nu då jag ligger efter en del, min lärare är rätt seg på att höra av sig så det är därför denna gång :) Alltså inte mitt fel för ovanlighetsskull ;)

Planen för kvällen är ju såklart Melodifestival. missade ju förra veckans avsnitt så i kväll är det ett måste att se det!!

Vad ska du hitta på i dag/kväll???




Pia » 2010-02-27 | 15:46:54
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Mysiga uppvaknanden med klor intrykta i huden, lika gott som jag brukar få en prutt i näsan av Rex... M är inte riktigt så grisig.. =P



Hoppas du får en trevlig kväll med mello och snyggsällskap! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback