Latmasken..

Flyttade in i kroppen, med andra ord ingen biltur & inköp av godis, sååå sugen var jag inte ;)

Funderar däremot på att göra en kycklingfile i ugnen & göra mackor sen. Rostad macka, lite currysås, lite kyckling, paprika, lite mer sås & sen ost på det, mmmm säger jag bara =)

Dagen har varit riktigt trevlig, först prom & skvaller som vanligt, sen besök på cafeet & årets första Semla, mums även om det räcker med en per år, såå gott är det inte! Trevliga människor & hundar, var ovanligt mycket folk, alla pratade med varann & ideer utbyttes, känns som att det kommer att bli ett bra hundår i år =)

Sen hemåt, vila i soffan lite mer än en timme, var såå skönt, är inte 100% pigg än, lite jobbigt att hålla på att ha ont i kroppen, snora & hosta även om det är lindrigt än så länge men börjar redan ledsna.

Ska krypa ner i soffan nu med en kopp te, Puma & min bok, kämpar på som fasen men när det är på engelska tar det lite längre tid att läsa men ack så nyttigt det är, sen är det kul när alla frågar om nya Marian Keyes boken & jag kan skryta med att jag redan läst den på engelska ;) Hihi..

Ha en skön Söndag kväll på er!!





Pia » 2010-02-07 | 19:51:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Sv: Önskar vara att han lyckades med uppdragen också som jag skikcar ut han på.. ;)



Den där varma mackan lät som en salig blandning... Kan ju funka, har ej testat!



Skall stoppa fingrarna i godis skålen igen, hoppas jag inte läskar dig allt för mkt.. =)



Krya på dig!

Pia » 2010-02-07 | 20:53:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja han skrattade själv också gott när jag läste upp blogg inlägget för han, knas M...



Hmmmm undra vad det kan bli för uppdrag för nästan allt brukar gå snett på ngt sätt när han utför det... =/

Han lyckades handla frukost igår ivart fall när jag skrev en lapp vad som skulle inhandlas.. =) Inte illa...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback