Inget nytt..

Att rapportera förutom att jag fortfarande är helt slut! Tror att jag haft feber under dagen eller kanske en biverkning av värktablett, who knows? Vet bara att det blir hemma kväll i kväll, pratade med S & hon tar träningen själv idag, känner mig verkligen inte sugen på att träffa en massa folk!

Ska äta varma mackor nu, sen blunda en stund tror jag, är helt slut efter att bara ha varit vaken & legat i soffan hela dagen, fattar inte när detta ska gå över? Har ju varit seg i nästan en vecka nu.. SUCK!

Hoppas du haft en kanon bra dag iaf =)




Lena & Diva » 2010-02-09 | 17:00:25

Men blä vilken otur du har

Pia » 2010-02-09 | 20:54:09
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Skickar lite energi!

Tar du emot? ;)



Krya på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback