Hmm..

Vilken knasig dag detta har varit, trött & sur mest hela dagen oxå, massor att fundera på..

Det som händer i mitt liv nu är helt sanslöst konstigt..

Människor upphör aldrig att förvåna en, en del blir man besviken på, en del förvånad över deras omtanke, en del är bara jobbiga & en del får man inget grepp om? Var kvalar du in tro ;)

Har senaste dagarna fått vara förvånad mer än en gång, på både positiva & negativa sätt..

Varför ska livet vara så krångligt egentligen..

Vad jag skulle önska att allt bara kunde lösa sig på en gång, enkelt & smidigt så att jag slipper ägna mer energi åt det..

Äh, dags att plugga vidare nu!




Pia » 2010-02-17 | 20:00:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag hoppas att du blir förvånad över min omtanke men sen vet jag att jag kan vara jobbig ibland med.. Så jag tror lr hoppas rättare sagt på den första men vet att jag är den andre med.. =P

Rätt lr?



Sluta och grubbla på vissa saker, det ger med sig med tiden..

Och andra människor och deras dumdristighet är bara dumt att lägga ner ngn energi på, då påckar man mer på deras uppmärksamhet och det vill man ju inte.



Ha nu en riktigt trevlig plugg kväll och tack för surre stunden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback