Hemma fixande..

Eller rättare sagt hålla sig hemma & plugga kanske är mer korrekt!

Har iaf hunnit med morgonprom, 35 min ute trots -15 :) Så skönt att få röra på sig, knas Puma rullade i vanlig ordning trots kylan, undrar vad det beror på egentligen? Ibland tror jag att hon vill få sin Matte att skratta, hon är verkligen såååå busig när hon gör det :)

Frukosten är oxå avklarad så även disken :)

Bilen är på villovägar för upptining, ska bli skönt att förhoppningsvis få tillbaka en isfri bil senare :)

Har fixat en del med skolarbetet redan, suttit & läst igenom några dokument inför nästa kurs, känns nästan lite sorgligt att jag är klar snart, sista kursen börjar på Måndag & håller på i 4 veckor, sen är det slut :( Men förhoppningsvis så har jag ett jobb tills dess..

Men nu är det Rättskunskap som ska bankas in i skallen..

Ha en härlig dag!!




Pia » 2010-02-04 | 12:27:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Plugga nu i massor! =)



Hoppas att du får ngt jobb innan kursen slutar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback