Här uppdateras det flitigt ;)

Eller inte..

Skriver på den andra stället en hel del just nu av den enkla anledningen att tankarna jag har nu vill jag inte dela med mig av till alla som läser här, jag lämnar gärna ut min andra adress men då får du be om den!! Vill ha koll på vem som läser där!

Här händer det inte så mycket, ett skönt varmt bad, varma mackor har Jag & Puma fått i oss oxå, mums!

Nu ska här läsas Extern redovisning & äta choklad, mmmm marabou ;) Sen kl 22 ska vi se på hundprogrammet på 3:an innan sängen väntar..

Vad har du hittat på idag???





Lena & Diva » 2010-02-10 | 21:58:50

Hos oss har det inte hänt mycket,prom som vanligt osv

Pia » 2010-02-11 | 08:50:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Njut av din chocklad!



Man kan träna om man inte snorar tok mkt och inte har ont i halsen, jag vet.... Halsont och träna livsfarligt men inte annars så farligt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback