En härlig känsla..

Är det att få krypa ner i soffan med vovven, en bra bok & ett lugn i kroppen & bara drömma sig bort..

Drömma sig in i boken, önska att det var jag, mitt liv, så härligt det kan kännas att bara få drömma sig bort ibland!

Drömma om en liten stuga på landet, bara få gå hemma & pyssla, läsa böcker, baka & laga mat hela dagarna, så mysigt! Gå långa sköna promenader i skogen & njuta av tystnaden, slippa känna av alla krav från livet utanför..

Tänk vad närhet med en annan människa kan påminna en om ett förflutet, saker som skett, tänk vad skönt det kan kännas ibland med en kram, nån som stryker en ömt på kinden.. Nån som säger att man är fin...

Tänk, tänk, tänk..

Tänk om livet vore enkelt nån gång?










Carina » 2010-02-28 | 13:02:13
URL: http://elladora.blogg.se/

re:



sugen och sugen ;) Men säg vad du hade tänkt dig så skall jag pilla med det när jag har lite tid över :) Och glöm inte att säga vilka bilder, vilka färger osv du hade tänkt dig.



Kram.

Pia » 2010-02-28 | 17:19:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Man måste få drömma sig väck ibland..



Jag och M kan sitta och filosofera om vad vi skulle gjort om vi vann 5mille.. =)



Vi har ett hus på landet i tystnaden så ni får komma hit och drömma bort er lite.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback