Bläää..

Har jag mått idag igen :( Samma sak inatt som för ett par dagar sen, min mage mår verkligen INTE bra just nu, en del beror på kylan & bristen på motion & en del på att jag dricker på tok för lite vätska, sen vete katten? har ätit bra, sovit bra, pluggar för fullt osv så jag vet inte vad det är med mig? Vågen upplyste mig om att morgonens vikt var 49 kg, det är inte mycket.. Hmm...

Som sagt pluggat idag, sprungit in & ut på toa, försökt lura med tjurskallen Puma ut i kylan, gått sådär, morgonprom 15 min, em prom 30 min, tidig kvällsprom typ 5 min & nu ska vi strax gå den sista för dagen, finns risk för väckning inatt eller tidigt i morrn.. Som tur är så går det ingen nöd på henne, efter em prommen så härjde vi en stund, hon fick fnatt & sprang som en galning inne, tillslut fick jag stoppa henne så att hon skulle lugna sig, då hade vi ändå varit ute 30 min varav större delen lös & fått busa med Matte men ibland så snurrar det för henne ;)

Bet ihop sen, åt lite mat & pallrade mig iväg på träningen då jag visste med säkerhet att jag verkligen behövdes där, kändes sådär men magen skötte sig under tiden jag var där tack & lov!

Kom hem, en kopp te, macka & plugg, precis kommit upp ur ett varmt bad, hade nöjet att läsa boken Årsredovisning i aktiebolag bla bla bla i badet oxå. Såå trevligt så ;) Men det går sakta framåt & det känns bra!!

Men som sagt, kissprom med Puma & sen sängen, värmedyna på magen, förhoppningvis får jag en skön nattsömn utan toabesök eller väckning av vovve..

Sov gott´:)









Pia » 2010-02-24 | 05:36:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men usch vad tråkigt med din mage, hoppas den repat sig under natten..



Tok Puma, busa ute istället för inne.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback