Alla hjärtans dag!

Denna dag är nog den tråkigaste dag som finns om man är singel, men i mitt fall är det självvalt så jag är inte så brydd faktiskt!

Visst skulle det vara trevligt att få kram, en liten blomma eller nån annan liten sak som visar att man är älskad men å andra sidan så vet jag att jag har många som bryr sig om mig, tycker om mig & vill mig väl, & det är jag nöjd med!

Dagen började med en skön sovmorgon för oss, låg & läste tills efter 2 inatt, vaknade strax före 10 & klev upp efter en stunds slappande.. Precis när vi kommer ut & ska gå prom så möter vi 2 av Pumas hundkompisar, passar på att göra sällskap med dom i vårsolen, är typ -3 grader idag, strålande sol :) Kan inte bli bättre!! Fick en trevlig prom tillsammans med dom, alltid kul att få sällskap!

Resten av dagen ska ägnas åt tvätt & städ, eller kvällen snarare, ska ta oss ut på minst en till långprom i detta underbara väder!!

Ha nu en underbar alla hjärtans dag på er, ta hand om varann & visa att den du tycker om vet det!!





Pia » 2010-02-14 | 14:39:07
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Alla dessa dagar har de hittat på enbart för konsumenterna..

Vad har jag och M köpt till varandra, ingenting. har ägnat dagen till att städa och sitta i var sin ända av rummet. Romnatiskt värre, nädet uppskattas mer spontana grejer här hemma som gårdagens matlagnings suprise är mkt roligare än en presen tpå velentines day.. Men o andra sidan, suprise presenter från såna man inte räknar med är ju tok kul!



Hoppas du har en trevlig prom med L o D!



Alla hjärtans dag kram till er!



Rex skickar pussar till Puma!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback