Fullt upp..

Med jobben & hundaktivering i vanlig ordning.. Men lever livet hinner jag med oxå litegrann iaf ;)

Är dags för lite nya bilder igen!!

Puma är avis på mattes snygga fejk foppa skor & vill gärna ha dom på prommen ;)


Hunnit ha lite valpbesök av "lilleman", han har varken ett permanent hem eller namn än, han har fått komma & hälsa på mig & Puma 2 gånger förra veckan & förhoppningsvis blir det fler gånger :)





Han tycker att Pumas mun är otroligt intressant!!!


Igår spenderade jag dagen på Blkk området för en inoff utställning, Bronx & husse Nihad var där & inte kan jag ju missa att få träffa denna snygging, ja Bronx alltså ;)





BIR rosett samt HP rosett, slutade som BIS-R i finalen sen :) Bra jobbat!!

Puma hämtade vi när Bronx varit i ringen första gången & hon missade inte tillfället att få mysa med Nihad :)






Det får räcka för denna gång, ha en skön vecka :)





Pia » 2010-08-03 | 01:01:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härliga hund kort du tagit!



Men vilken ljus söt liten tandläkarsparv som kollar in Pumas mun! :-P



Jobba lugnt nu i veckan...

Carolina » 2010-08-03 | 23:17:53
URL: http://elvisochpresley.blogg.se/

Ja, har man hund, och man har tråkigt, då är det liksom nästan lag på att dom SKA vara inblandade i något! Jag själv tyckte att hon blev urgullig. Men för att hon ens skulle ta ett steg framåt, fick jag ta av den...:blush:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback