Vilken härlig dag =)

Jisses vad jag har hunnit med saker idag =)

Gårdsstäd 10-13, vädret sådär men ändå skönt att vara ute. Nu är det städat & fint hos oss!

Upp & ut en sväng med Puma, fick sällskap av grannen & hennes 3 hundar, har lite problem när vi ses då hundarna kan låta lite illa mot varann men nu har vi gått en långprom tillsammans med gott resultat, tillslut så orkade dom inte ens bry sig om varann & det var ju målet =)

Efter det så blev det en snabbdusch & sen kom Exet hit & kollade mitt knä, är lite klokare nu även om jag har ont fortfarande, hoppas det går över snart!

Efter det så åkte jag & Puma iväg & tränade, 20 min Dm 3 kg, hon har fått leka med Puma, springa lös för sig själv, leka med Brorsan en bra stund & sen har det prommats på det!

Förbi Max på hemvägen & hämtade mat, hem & käka & ge Puma mat..

Hunnit surra med Pia i över 1 timme oxå =) Alltid lika trevligt!!!

Nu är det soffan som gäller & Ensam Mamma Söker =) Äntligen!!

Ha en trevlig Söndag =)







Pia » 2009-09-06 | 22:48:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tack själv för surret! =)



Vem blev din favorit mamma nu då?

Tyckte Madeleine var rätt mysig och Marcus en riktig hunk! =P

En st M fick såååå låååång hals när jag sa ojojojojoj snygga axlar... Och vips så kikade han en stund med på mammorna.. ;)

Repetionerna fortsätter lika fint i år med..



Hoppas ni haft en mysig kväll sen sist vi pratades vid! Kram på er!

Tant Pia » 2009-09-06 | 23:17:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Skickar en puss till en Puma panna och Rex tittar på lite avis.. ;)



Handleden gör hiskeligt ont... =(



=) ;) =D =P Se jag ser det roliga i det hela med, bara jag och Ella som vet vad jag pratar om nu... ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback