Vetrinärbesök bokat..

Igen, tror att det är nr 6 denna gång, detta sedan April =( Usch & blä..

Detta besök gäller en avbiten framtand, skulle vara skönt att slippa men bättre att göra bort det innan hon får ont av det. Just nu så äter & dricker hon precis som vanligt =) Så hon verkar inte alls besväras av det tack & lov!

Dagens plan är: Plugg, plugg, plugg... Har funderat till & från på detta jäkla prov, om jag ska vänta en vecka till eller inte men nu jäklar ska det göras bort! Bättre att göra det & få göra om det än att bara vänta å vänta.. Sen ska jag ju göra ett annat prov nästa vecka oxå så det är bara plugga som fasen nu närmsta veckan!!

Ska hoppa ner i ett varmt bad nu tillsammans med pluggboken, oj så spännande att läsa finansiering & kalkylering i badet men vad gör man inte..

Ha en skön Torsdag på er!





Pia » 2009-09-17 | 10:09:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ah Ella är i badet, då skall jag ringa... ;)



Ringer dig om en stund när jag kissar Rex... =)



Plugga lugnt!

Silje » 2009-09-17 | 13:09:15
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

jag läser lit för fort några gånger och trodde du skrev "ett raskt bad med plånboken" hahah! Asgarvade! Hoppas det fortsätter att gå bra med tanden så länge den finns kvar. Får hunden protes då eller blir det en glugga? Har undrat lite på det :P

Silje » 2009-09-17 | 13:50:10
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Det är inte så lätt att vara "dyslektiker" haha. Ja, ok, nei dom klarar sig väl utan en liten tand där framme. Men hörntändarna kanske måste bli protes... Eller mjuk-mat rästen av livet :P



Jag är ganska lättskrämd jag med så vi får se vem som springer först.. Jag eller rådjuret :P

Pia » 2009-09-17 | 22:21:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Önskar att jag hade tackat nej till övertiden imorgon, men nej måste så det blir klirr i kassan.. =P ;)



Jag<3Ibumetin nu! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback