Underbara Fredag!

Har hunnit sortera tvätten, diska, ge Puma ett märgben & fått skratta åt henne en bra stund, hon höll på att studsa & hoppa runt det i ca 10 min med dreglet sprutandes ur munnen innan hon kom till ro & kunde börja smaska på det, knasvovven min =)

Kvällen kommer helt klart att ägnas åt att tvätta *suck* har nästan 10 fulla maskiner med tvätt men så går det när man inte tvättar alltför ofta.. Dumheter kallas det! Nån som har en tvättmaskin till övers kan skicka den till mig, vill gärna ha en även om badrummet är litet, tänk så skönt att slippa springa upp & ner & släpa kläder en hel kväll..

Blir nog en hyrfilm sen, en påse med smågodis, en dricka.. Allt för att hålla humöret på topp med tvätten..

Vad ska Du hitta på i kväll??





Sofia & Hiro » 2009-09-11 | 23:55:59
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Haha, tackar för kommentaren :) Jag håller med att det blir sjukt mycket tvätt när man har hund. Jag tvättade 7 maskiner i förrgår och igår kräktes han på sin rena bädd så då var det bara att tvätta igen :( Ändå tvättar jag varje vecka men det blir aldrig färre än 4 maskiner. Tack och lov att jag avskaffat mattor :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback