Trött å seg..

Å ont i knät än =(

Ska ta ut Puman nu på en kort prom & sen väntar sängen.. Här bor 2 trötta tjejer idag =)

Haft en riktigt go stund i soffan, masserade henne först & sen sussade hon vidare i mitt knä i en halvtimme till, totalt 1 tim, under tiden kollade jag på Lyxfällan. Tack & lov så är mina favoriter Matttias & Charlie tillbaka & löser problemen =)

Har något som jag går & klurar på just nu.. Måste få svar snart, blir knäpp av att vänta!!

Väntar på Pumas bilder från SKK oxå, röntgen bilderna alltså! Om en vecka så får jag dom nya bilderna & förhoppningvis så kommer dom gamla innan dess! Ska bli kul att se om mitt otränade öga kan se någon skillnad på bilderna, trots allt så har det ju blivit sämre då graderingen ändrats från C till D..

Förresten =) Såg på tv3, läs noga nu Pia, på söndag startar, tadaaaa, Ensam Mamma Söker  , oj vad jag har längtat =) Egentligen är det inte sååå intressant men samtidigt så är det det ändå!!

Tror att jag & Pia började prata som mest när vi surrade om programmet & sen ledde det ena till det andra & nuförtiden pratar vi om allt =)

Men kvällsprom var det nu!!

Sov gott..

Pssst, har ni sett Icas nya reklam.. När han ska spara pengar & köper massor med troskydd.. Den är sååå dålig men jag kan inte låta bli att fnissa iaf =) 







Tess » 2009-09-04 | 08:03:24
URL: http://tessalonka.blogg.se/

Visst e det nice att Charlie o Mattias är tillbaka, de andra var ju helt kassa. Denna gången fick de ju verkligen lite att bita. Man ska nog inte klaga själv när det finns andra som har det värre än en själv. Ja, Pia har dragit med mig i Ensam mamma grejen med så jag lär väl sitta spikad på söndag. Om om jag inte får låna TV:n den stunden så lär det bli inspelat. Hoppas knäet blir bättre o att du får en fabulös fredag. Massor med kramar!

Pia » 2009-09-04 | 08:43:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahah jaaa jag såg detta för ett tag sedan som reklam inslag på tv3. Tess och jag sa det bla under Stockholm resan att tre st kommer sitta bänkade på söndag! =)

Får väl se vad dessa mammor går för, det är ju en som verkar vara rätt hångel sugen.. ;)



Du kan ju ställa upp med Puma som ditt barn och leta efter en Ella kille där. Tror det hade varit en superbra ide för dig för då hade du kunnat se vad dessa killar går under ett ex antal veckor och man ser deras brister med och om de är efterhängsna lr om de kan stå med båda fötterna på jorden och ha ett liv vid sidan om trots ett förhållande.. Nåsta omgång är du och Puma med, jag skall anmäla er.. ;)



Hoppas knäet är bättre idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback