Tisdag!

Morgonprom avklarad.. Blev 40 min, raskt blandat med skritt & gå fot för Puma, kan vara jobbigt med det speciellt när det kommer en häst med vagn bakom, hon är så nyfiken på & förtjust i hästar min hund =) Tror nog hon tänker- Ååhh, där kommer en sån stor Godis(läs bajs)maskin, stanna nu så jag får smaka gott =)

Idag ska det pluggar, tränas med Puma & träna med kidzen.. En fullspäckad dag med andra ord =)

Bäst att sätta fart så jag hinner nåt innan vi ska träna!

Ha en underbar dag på er=)




Silje » 2009-09-22 | 11:41:05
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Usch hästbajs. Inte gott Puma :P Clifford älskar hästar han med. Stor hundar som luktar gott och är mjuka.

Fick med hela ja, den lossnade rätt fort faktisk. Kanske den var mätt? Dom klär varandra, Peter och Clifford. Märks att han tycker att det egentligen är jätte jobbigt att "lämna" oss. Vi finns ju kvar, bara väldigt långt borta.

Tack detsamma :)

Pia » 2009-09-22 | 13:32:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja hästbajs är delikates specielt om den är färsk!! =)



Ja se till att plugga lite granna nu! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback