Tankar..

Om lite av varje..

Fredrik Steen- Hmmm säger jag bara!! Rubriken på artikeln säger väl allt? Hundcoachen öppen för förbud, läs själv & bilda dig en uppfattning vetja =) Suck säger jag..

Ataxi- Ja vad säger man.. En sjukdom som verkar ha ploppat upp som gubben i lådan.. En hemsk & vidrig sjukdom är det, trots det så finns det Kennlar som avlar på sina hundar som har den, fy på er säger jag åt det!!

Se här för länkar:
Hund som simmar, hund som äter

Är du känslig ska du INTE se någon av filmerna ovan..

Hmmm.. Funderar fortfarande på det här med röntgen. Skulle vara kul att testa Penhip nån gång i framtiden på nån hund, se skillnaden mellan den metoden & den som SKK använder..

Näpp, nu ska jag & Puman ta en biltur i mörkret!!

Ha en trevlig Lördag på er =)

 









Mimmi & Bamse » 2009-09-05 | 21:12:40
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Jag låter bli att se filmerna..Är känslig. Tycker så synd om dem! Dessutom är Fredrik en idiot. Vad är skillnaden? Penchip alltså.

Pia » 2009-09-05 | 21:24:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Fredrik Steen han med den gula sportbilen lika dålig smak som han har med bilar lika mkt kan han om hundar.. Hur fan kan man kalla han för att vara så jävla kunnig! Blir så idiot förbannad på såna här artiklar!

Han är en schäfer människa av sorten utställniong som ger vinklar åt schäfrar som heter duga och som knappt kan gå pga av dessa jävla vinklar där bak. Tacka vet jag bruks schäfer som är sund och frisk och som har kvar schäferns mentalitet.

De roliga är att alla hundar kan bli farliga med fel sorts ägare det borde väl han om ngn veta och inte peka ut folk i hundvärlden om han är så jäkla kunnig som han verkar tro! ARG!!! Orkar inte äns skriva mer om det jäkla puckot mer än att jag träffat han live, skakat hand med han och jaa han är ett stort jävla pucko även live! =)



Kikade på filemrna, usch.. Lider med hundarna.. Känner med din vän, känner med dig, förstår om ni är nedstämda..



Kram!



Kör försiktigt i mörkret.. =)

Anonym » 2009-09-07 | 06:54:20

Ataxi är en jättehemsk sjukdom!! Jag klarar inte av att se filmerna, har sett ett fall i verkligheten och det är inte kul.

Däremot får du inte avla på sjuka hundar, det är emot SKK's grundregler. Men däremot får du avla på otestade hundar, vilket innebär att sjukdomen sprids vidare! Det är tragiskt att folk inte kämpar för att få bort sjukdomen utan bara tänker på pengar istället. *grrrr*

Kram

Paula » 2009-09-07 | 06:54:38

Det var jag som skrev förut :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback