Suck....

Dagen har verkligen INTE börjat bra idag! Kommer inte att berätta mer än att jag fått ett tråkigt besked, har nu gjort det jag kan för att ändra det, hoppas på ett trevligare besked snart då det var jag som klantat mig =( Nu blir det några ångestfyllda dagar till med en oändlig väntan på svar!


Planen för dagen är: ?

Har hunnit surra med Pia gumms en stund som fick upp humöret på mig en stund =)

Ska ge Puma ett märgben nu att roa sig med en stund medans jag funderar på livet i allmänhet =( Det ser mörkt ut just nu..

Längtar tills Puma får sin DW sele så vi kan köra på ordentligt =)

Längtar tills dom gamla röntgen bilderna komma,hoppas dom kommer idag =)

Ska kika lite & se om jag hittar nån bra film att hyra till kvällen, är så sugen på att se Marley & Me =)

Men nu ska jag kika in i era bloggar en sväng..

Ha en bra Fredag!



Fotograf Mats Engfors Fotographic







Mimmi & Bamse » 2009-09-11 | 13:47:21
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Tråkigt med beskedet :( Åh vilken bild, den är helt underbar! :) Usch, vem klarar av att se den filmen? :p jag är väldigt känslig och gråter lätt så jag väljer att inte se filmen ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback