Sovmorgon..

Blev det för oss idag, en lång sådan dessutom =) kl 11 så kom vi oss upp ur sängen, hihi..

Har hunnit med morgon prom, mötte Olga & Fjant på vägen så det slutade med att Puma & Fjant fick härja tillsammans på en äng, jisses vad skoj dom har =) Har hunnit med frukosten oxå så nu är det slappa en stund som gäller..

Den enda planen för dagen idag är Ensam Mamma Söker kl 20.00, utöver det så har jag ingen aning om vad vi ska hitta på?

Måste komma ihåg att lämna igen filmen oxå men det är inte förrän om ett par timmar den ska vara tillbaka.

Nu ska jag kika runt i mina favorit bloggar innan jag ska lägga mig i soffan en stund & slappa =)

Ha en skön Söndag!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback