Skärpning...

Är det som gäller nu!

Hjärnan & kroppen vill inte vara med i leken idag, har nåt som stör mig som jag funderar på, kan inte släppa det.. Pratade en lång stund med Pia gumms om det & det gjorde nog att jag började fundera ännu mer på det? Well, finns inget jag kan göra mer än att önska att det vore annorlunda & att mitt hjärna hade en av & på knapp ibland!

Tog en biltur med Puma för att rensa lite i tankarna, åkte till klubbstugan & tog en prom runt där, i vanlig ordning hittade hon en riktigt mysig & dammig fläck som hon absolut skulle rulla på.. Trots att hon blir smutsig så kan jag inte hindra henne, inte när man ser hur hon njuter när hon rullar sig, lite smuts får man väl tåla ;)

Ska göra ett ryck nu, få bort disken, ta fram dammsugaren en vända, fundera på middag & nånstans däremellan ska böckerna fram, skolböckerna alltså! 

Ha en härlig Måndag!! 




Pia » 2009-09-21 | 19:35:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Har funderat jag med mkt på det där och varför tror du jag har verkligen tagit tid åt min vovve idag och verkligen myst! Tog åt mig av dina ord från morgonens inlägg... Och ja kan verkligen erkänna att man borde göra så här mot sin älskade vän varje dag! Så mkt de älskar en så är det lätt värt att bara göra ngt litet för de varje dag och ge de så mkt kärlek att varje sekund vore den sista!



Våra hundar har det bäst!! ;)



Grubbla inte för mkt, vet att det är svårt...



Finns i våra tankar, vi vet att det är rätt, det är det enda rätta, så starkt, så modigt! Önskade man kunde säga alllt detta till ....., du vet vem jag menar!



Massor med kramar till dig..... <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback