Lördag =)

Vilket innebär lördagsgodis =) Har hunnit smälla i mig halva påsen än så länge nu innan middagen =)

Jobbat idag, inte känt mig på topp alls, haft en envis huvudvärk som förföljt mig trots värktablett.. Jobbigt! Hoppas bara att jag slipper bli sjuk =(

Efter jobbet var det hemåt som gällde, ut med Puma, hamnade i barkspåret där vi har gått duktigt, i alla upp & nedförbackar så har det varit skritt för henne som har gällt, inte jättepoppis men ack så bra träning =)

Efter det så väntade soffan & vila i 1 1/2 timme, känns lite bättre nu men inte helt bra.

Är bjuden till Camilla i kväll på partaj men det hoppar jag över då jag inte känner mig sällskaplig för 5 öre+ att huvudvärken inte är borta, inte så kul sällskap alltså!

Var förbi Mamsen på hemvägen efter prommen & fick låna bok, Camilla LÄckbergs nyaste, gissa vad jag ska göra i kväll!

Håller på att fixa middag nu, Hamburgare & Pommes med rostbröd blir det, mums!

Nu är det mat & sen vidare slapp i soffan, ha en trevlig Lördag på er =)







Pia » 2009-09-19 | 23:00:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas boken är riktigt uselt dålig!!!!



;) =) Nää det gör jag inte alls bara lite lätt avis kanske... =P

Hoppas ni haft det mysigt i soffan med boken och med en massa snask!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback