Kvälls myser =)

Med Puma i soffan & kikar på K-9 Cops på Animal Planet, riktigt intressant är det, duktiga hundar & förare, imponerande att se.. Dock så tror jag att det går lite våldsammare till i USA än här i Sverige. Skulle vara otroligt häftigt att få se hur det funkar här med polishundar osv.. Skulle gärna besöka en hel del olika hundträningar, typ skydd, personsök osv..

Puma har varit en otrolig matte gris sen jag kom hem strax före 8, legat i soffan & hon har legat ovanpå mig & bökat runt, ska promt ha halsen under min haka & dregla på mig ;) Men vad gör man inte.. Nästan 1 1/2 timme har hon legat så innan det tillslut blev för varmt för henne & då är det bara golvet som duger.. Nu börjar hon lära sig vad mysa betyder oxå =) Säger åt henne - Ska vi mysa i soffan, då springer hon & sätter sig där mitt huvud brukar ligga & sen när jag är på plats lägger hon sig ner & trycker in huvudet under min kudde eller lägger det ovanpå mig =) Så gulligt!

Träningen gick kanon bra =) Sötungar!

Nu ska jag återgå till soffan & slappa =)

Sov sött på er!




Pia » 2009-09-22 | 22:06:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Våran tränare C.Romland hon har sålt hundar till polisen.. Häftig att se deras träning, jag har gjort det... =)

Läser resten av inlägget imorgon, har skallebank av allt gråtande...

Men det är ok med mig... =) Jag är en överlevare men tufft ibland, lilla farmor som spökar igen.. =(



Tanken slåg att jag skulle ringa men jag orkade samtidigt inte tjata, jobbig sits.. ;) Och ja jag vet att du finns där, du är ju världens bästa Ella.. =)



KRAM

Silje » 2009-09-23 | 09:27:20
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Gullegrisar!!! Vad mysigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback