Ingen bra blogg dag idag..

Har helt enkelt inte haft tid =)

Större delen av dagen har jag pluggat, prommat med Puma, ätit eller sovit ;) Fast bara en liten stund idag!

Hunnit ha besök av sötaste tjejen E, länge sen sist, hoppas allt löser sig för dig! Hunnit med att prata en kortis med Pia gummsan oxå =)

Nu i kväll har jag haft träning 1 1/2 timme med dom små som skött sig superbra =) Stolt Ella!

Förbi en sväng på Wp träningen oxå & sen & tanka bilen...

Sen bar det av hemåt, gissa om det var nån som var glad när jag kom hem =) Är så kul att komma hem nuförtiden när man vet att det är nån som väntar på en, som älskar en över allt annat på jorden, i hennes ögon är jag bäst =)

Ska dricka en kopp te nu & äta macka, måste fylla på med lite energi så att kvälsprommen orkas med & sen lite pluggande på det oxå =)

Ha en bra kväll!




Pia » 2009-09-16 | 00:58:57
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visst är det så att man inte kan över vinna ett djur kärlek till en.

Tänk om M hade varit lika glad varje gång jag komm hem som Rex var, lr njae jag ångrar mig det hade ej varit kul att ha en sån gubbe.. Men en hunds kärlek den tar man.. ;)



Data nörden Pia kan tyvär inte hjälpa dig med you tube klippet, är stolt när jag lyckades länka det vanligt en gång.. ;) Men Carnia våran webb master kan nog det där.. =)



Sov så sött inatt och nu skall jag klunka i mig min huskur..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback