God morgon..

Fredag idag!

Morgonprommen avklarad oxå, 0,6 grader ute, kan lova att jag frös iaf! Är så svårt nu i början när det är kallt & varmt om vartannat att veta hur man ska klä på sig.

Puma har återhämtat sig bra, nu är hon pigg igen =) kl 2 inatt så tyckte hon att det var dags att få gå ut & kissa, hon hoppade på mig i sängen & viftade på svansen igen =) Så skönt!

Har en envis huvudvärk just nu, spänningsvarianten, en kopp kaffe, värktablett & frukost ska nog råda bot på den hoppas jag, nackdelen är att jag nu ska tillbringa närmsta timmarna framför datorn med plugg, men det är bara att bita ihop!

Här händer det saker.. Tänker inte berätta mer än så, Pia & några till vet =) Men förhoppningvis blir planen av som planerat! Skulle vara såååå kul =)

Nu ska jag fortsätta med mitt =)

Ha en riktigt bra början på helgen =)




Pia » 2009-09-25 | 11:00:02
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Man kan ju hoppas att det blir av! =)

Häftigt, häftigt om det är vad jag tänker på...



Hoppas huvudvärken släpper och att du kan få pluggat massor..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback